Monday, March 8, 2010

Pesma za MAMU

Dakle, ovo je pesma koju je Nađa napravila za domaći rad u školi a pred priredbu za 8. Mart. Zadatak uopšte nije bio da se uradi pesma već da se opiše majka, napiše neki sastav ili slično.


Mama

Kad za mene majka strepi,
ja joj pravim poklon lepi.
Onda priča priče za 3 čiče.
Ona za me strepi,
kol'ko god joj dam poklon lepi.
Moja mama mene pazi i mazi.
Moja mati za me brine
i pravi mi poslastice fine.
I kad je kiša i kada veje
mamina ljubav me greje.
Hvala tebi draga majko
jer da nije bilo tebe
ja sad ne bih bila na ovome svetu
zato hvala tebi draga mati.
Radost i toplotu širi
moja mama.

Nađa Stefanović
1. razred

Nađa je za nagradu, ovaj rad pročitala na priredbi za mame kao jedini učenički rad.
Nažalost, mnoooooogo ju je uhvatila trema. Celu pesmu je jako tiho pročitala (a ne izrecitovala) i to uz učiteljicinu pomoć.
Mićica moja mala...

1 comment:

Elvira said...

"Radost i toplinu širi moja mama, a ne primi"